نیازمندیهای آنلاین بامداد
نیازمندیهای چاپی و آنلاین اصفهان

0313-2662666

چگونه می توان خود را مثل یک حرفه ای جا انداخت؟

مدیریت بامداد
23ام اسفند 1397
0
137

چگونه می توان خود را مثل یک حرفه ای جا انداخت؟

اگر بر فرض محال بجای انسان کالا بودید،دلتان می خواست د ر کجا قرار می داشتید؟ – در بالای لیست کالاها یا در پایین؟ -گرانقیمت یا ارزان؟ -بهترین یا بدترین؟ -با دوام ترین یا کم دوام ترین؟ -عمومی ترین یا انحصاری ترین؟ اینها سوالات بی پایه و اساسی نیستند.اگر شما ابداع کننده و معرفی کننده کالایی جدید و یا خدمتی تازه باشید،باید ماهها وقت صرف کنید و هزارها دلار خرج کنید تا بتوانید برای تضمین موفقیت خود به جواب هایی دست یابید. از این رو وقتی می بینیم که مردم واقعا باهوش ، هیمن اصول ساده را در مورد یک کالای بسیار مهم تر(یعنی خودشان) بکار نمی برند متعجب می شوم. هرچه بیشتر با مدیران سطح بالا و تجار موفق مراوده و معامله می کنم، به این حقیقت بیشتر پی می برم که چگونه بازاریابی شخصی ومهم تر از آن جا انداختن خود به آنها در رسیدن به آن مقامات کمک کرده است.موفقترین مدیران نه تنها کارهای خوب را در زمان های مناسب (یا حتی نامناسب) انجام می دهند،که دقیقا می دانند چگونه از آنها به نفع خود استفاده کنند. اگر درباره موفقیت هایشان از آنها بپرسید به شما خواهند گفت که نه فقط سخت تلاش کرده اند و کارهای شاخص و ممتازی ارائه کرده اند،که همواره به نحوی جاگیری کرده اند و خود را نشان داده اند که افرادی آنها را ببینند، و آنان را به سبب کارهایی که کرده اند مورد تشویق و پاداش قرار دهند.این گونه ابراز وجود و جاگیری مناسب در ارائه کارایی نه به هوش و زیرکی فوق العاده نیاز دارد،و نه به توطئه چینی های ناگوار و نامطبوع،بلکه به قدری صداقت و واقعیت درباره سوالات زیر نیاز دارد: -1آیا نحوه ارائه و بسته بندی تان مناسب است؟ -2آیا جایگاه خود را یافته اید؟ -3آیا مقام و جایگاه شما با دقت عرضه شده است؟ -4آیا مرتکب اشتباهات درستی می شوید؟ -5آیا دارای نام معروفی هستید؟ -6آیا اسب درستی را می رانید؟

QR: چگونه می توان خود را مثل یک حرفه ای جا انداخت؟
مطالب مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 4 =

هنوز محصولی خریداری نشده است