نیازمندیهای آنلاین بامداد
نیازمندیهای چاپی و آنلاین اصفهان . نیازمندی های همشهری اصفهان – رسانه برتر اصفهان

0313-2662666

هرگز یک ملاقات بازاریابی را بدون نتیجه به پایان نرسانید.

مدیریت بامداد
30ام آبان 1397
0
17

هرگز یک ملاقات بازاریابی را بدون نتیجه به پایان نرسانید.

آنقدر روی ملاقاتها و تماس های بازاریابی کوتاه بین نباشید،که بله یا نه مشتری را فورا قبول کنید و مساله را تمام شده تلقی کنید. داشتن دید کوتاه در بازاریابی یکی از بدترین و زیان آورترین اشتباهات است.بدین معنی که بازاریاب تنها به خاطر فروش چیزهایی که نیاز به فروش آنها دارد یا چیزهایی که مشتری فکر می کند بازاریاب به قصد فروش آنها آمده است،به مشتریهای خود مراجعه کند. بهترین زمان برای فروش: اگر مشتری به پشنهاد شما جواب مثبت داد،بهترین زمان است که چیز دیگری را برای فروش به او عرضه کنید،زیرا او خود برای خرید از شما اماده کرده است. اگر مشتری به پشنهاد شما جواب مثبت داد،بهترین زمان است که چیز دیگری را برای فروش به او عرضه کنید،زیرا او خود را برای خرید از شما آماده کرده است. بهمین ترتیب اگر یکی از مشتریانی که مطمئن هستیم با با معامله خواهد کرد،به یکی از پیشنهادات فروش ما جواب منفی بدهد،از همکارانم خواهم خواست که فی الفور خود را با پیشنهاد جدیدتری به او برسانند.این پیشنهاد ترجیحا باید پیشنهاد ارزانتر و بهتری نسبت به پشنهاد قبلی باشد،زیرا مشتریان از نظر تئوری پس از اینکه جواب منفی به یک پیشنهاد گرانتر می دهند،در برابر پیشنهادات بهتر و ارزانتر، بازتر عمل خواهند کرد.

QR: هرگز یک ملاقات بازاریابی را بدون نتیجه به پایان نرسانید.
مطالب مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =

هنوز محصولی خریداری نشده است