نیازمندیهای آنلاین بامداد
نیازمندیهای چاپی و آنلاین اصفهان . نیازمندی های همشهری اصفهان – رسانه برتر اصفهان

0313-2662666

بهترین تکنیک در عقد یک قرارداد ممکن است اصلا تکنیک نباشد

مدیریت بامداد
14ام آذر 1397
0
10

بهترین تکنیک در عقد یک قرارداد ممکن است اصلا تکنیک نباشد

اگر در جمع بازاریابها قرار بگیریم ، و آنان ناچار باشند درباره معاملاتی که تاکنون انجام داده و قراردادهایی که بسته اند صحبت کنند،نکته های جالبی را در خواهیم یافت. چگونگی ختم مذاکرات و نحوه رسیدن به توافق رمز مقدس بازاری ها است که در منتهی الیه جریانی دشوار و طولانی از مرحله شناسایی مشتریان احتمالی تا تبدیل آنها به مشتریانی بالفعل قرار دارد. به زعم بسیاری از بازاری ها در توافقات بیشتر مساله تکنیک مطرح است.تمام کاری را که یک بازاریاب می کند این است که در رابطه با هر مشتری از قلق ها و شیوه های مورد پسند او استفاده می کند. برای مثال به نمونه هایی اشاره می کنیم: -رسیدن به توافق با توجه به فرصت کم که بازاریاب با توجه به اینکه فرصت مشتری در آینده ای نزدیک رو به اتمام است رو به وی می کند و می گوید خوب،پس مجبوریم کاری کنیم که اجرای توافقها سریعا شروع شود. -رسیدن به توافق مشروط که بازاریابها می پرسد که اگر بتوانیم در زمانی X و با قیمت y کالا را تحویل دهیم می توانید خود را متعهد کنید؟ که با این سوال در واقع مشتری را وادار می کند که تسیلم شود و بله را بگوید -ختم مذاکره با گفتن تبریک که بازاریاب از مشتری تمجید می کند،و از اینکه چنین بینشی داشته که با او معامله کرده او را دلخوش می کند. -بستن قرارداد از طریق تعویض مهره ها یا تغییر مواضع که بازاریاب مشتری اش را با مفهومی جدید و تغییر شکل یافته غافلگیر می کند،یا در آخرین دقیقه شخصیت تازه ای را در معادله فروش وارد می کند. برای مثال فروشنده یک نمایشگاه برای فروش اتومبیلی ساعتها وقت می گذارد،ولی این مدیر فروش است که غالبا وارد می شود،و با بیان نکاتی درباره ضمانت های مختلف،و تضمین رضایت خاطر مشتری مذاکرات را خاتمه و معامله را به انجام می رساند. -رسیدن به توافق از طریق اعطا امتیاز بازاریاب برای شروع مراوده کاری و معاملاتی خودتن به تسلیم در برابر شرایط پیشنهادی مشتری می دهد.

QR: بهترین تکنیک در عقد یک قرارداد ممکن است اصلا تکنیک نباشد
مطالب مرتبط
نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + 12 =

هنوز محصولی خریداری نشده است